۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

اسحاقی:

اردبیل میزبان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور شد

اردبیل میزبان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

ناصر اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این جشنواره  طی روزهای 17 تا 20 شهریورماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی رقابت در عرصه خلاقیت‌های هنری، ارتقا سطح تخصصی هنرجویان، شناسايي، تربيت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مولفه شايستگي و ارتباط هنری هنرمندان جوان کشور را از اهداف این جشنواره برشمرد.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور یادآور شد: هنرمندان جوانی که متولد اول شهریور ماه 1369 تا یکم شهریور ماه 1378 هستند، می توانند با ارسال آثار در این جشنواره شرکت کنند.

وی طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری، حجم، کاریکاتور، نگارگری، خوشنویسی، تصویرسازی و عکاسی را از بخش های این جشنواره برشمرد و تاکید کرد که هر هنرمند حداقل سه و حداکثر پنج اثر را می‌تواند به سایت جشنواره به آدرس www.yafestival.ir تا اول شهریورماه ارسال کند.

اسحاقی افزود: جشنواره بیست و یکم همچون دوره های قبل به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و هنرمندان راه یافته به جشنواره در کارگاهها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی در جشنواره امسال رضوان صادق زاده به عنوان دبیر هنری و مهدی حمیدی به عنوان دبیر اجرایی و صداقت جباری‌، رضوان صادق زاده‌، احمد وکیلی‌، جواد علیزاده و مسلم سقا‌، عبدالرحیم سیاهکار زاده‌، حسین نوروزی و جواد صادقی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری فعالیت می کنند.

کد خبر 2355327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha